zaterdag 19 oktober 2013

Klanten over Weppster: Interiom

Interiom
Interiom
Interiom

Interiom - Interieurs op maat!

Eerste contact
Een half jaar na de totale bedrijfsovername van Hafo meubelen & interieurs was ik niet echt tevreden over de website (waarvan er al drie ‘gebouwd’ waren, zonder specifieke wensen/eisen en naderhand geen van drieën geheel gevuld waren), dus echt shit.
Maar ja, dat was iets waar ik geen verstand van heb en me ook nooit mee bemoeid had. Ach, dat komt nog wel, maar er moet wel iets gebeuren binnen nu en …..
Tot er een ‘vertegenwoordiger’ binnen kwam (Dennis Slettenhaar, die ik uiteraard niet kende) en vroeg hoe het met de huidige website gesteld was.
Mijn gedachte: weer zo iemand die me zo’n waardeloze website aan wil smeren. Toen we in gesprek raakten, en ik mijn ongenoegen uitte over mijn website en voornemens had voor een webshop, kreeg ik ongevraagd een behoorlijk aantal goed onderbouwde tips en hulp die mij aan het denken zette.
Zo ongeveer drie kwartier verder was ik zover dat ik bepaald had dat dit mogelijk de juiste persoon kon zijn die ik zocht om het deel website in goede banen te dirigeren.
Lees verder

Meer projecten van Weppster bekijken? Zie https://www.weppster.nl/klanten-weppster

Geen opmerkingen:

Een reactie posten