zaterdag 19 oktober 2013

Klanten over Weppster: Erik Hulzebosch

Erik Hulzebosch
Erik Hulzebosch
Erik Hulzebosch

Erik Hulzebosch - schaatser, entertainer, zanger, spreker

De dag na de Elfstedentocht van 1997, stond er ’s morgens vroeg een jong mannetje van 19 jaar bij mij aan de deur. Hij was een schaats- en sportliefhebber en wilde voor mij heel graag een website bouwen.
Ik had nog nooit van het woord website gehoord. Hij (Dennis Slettenhaar), heeft me toen vol overtuiging uitgelegd over hoe en wat… En vanaf die tijd, dus ruim 15 jaar later, ben ik nog steeds enorm tevreden over mijn website, zijn inzet en creativiteit komen hierin goed naar voren.
En wat voor mij heel belangrijk is, dat er bij een aanpassing van mijn website, diezelfde dag actie wordt ondernomen! Ik ben in een woord helemaal tevreden! En moet ook eerlijk zeggen dat de gunfactor voor Dennis groot is!
Erik Hulzebosch

Bekijk meer projecten op https://www.weppster.nl/klanten-weppster

Geen opmerkingen:

Een reactie posten